Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  وبينار تست زني كنكور درس زيست شناسي 2 پايه يازدهم در آموزشگاه بارمان كنكور وبينار تست زني كنكور درس زيست شناسي 2 پايه يازدهم در آموزشگاه بارمان كنكور

آموزشگاه کنکور

وبينار تست زني كنكور درس زيست شناسي 2 پايه يازدهم در آموزشگاه بارمان كنكور

آموزشگاه كنكور،وبينار تست زني كنكور درس زيست شناسي 2 پايه يازدهم در آموزشگاه بارمان كنكور

بارمان كنكور، انتخابي مطمئن براي آينده ي تحصيلي شما!

 .

كارگاه زيست شناسي كنكور در مربي بارمان براي دانش آموزان پايه يازدهم طراحي شده است و به دو بخش تئوري و عملي تقسيم مي شود. بخش تئوري تمام موضوعات درسي زيست شناسي را پوشش مي دهد، با تمركز ويژه بر موضوعاتي كه اغلب در كنكور آزمايش مي شوند. اساتيد مجرب و واجد شرايط ما از روش هاي تدريس تعاملي استفاده مي كنند تا مفاهيم را براي دانش آموزان آسان كنند. آنها همچنين نكات و ترفندهاي مفيدي را براي به خاطر سپردن اطلاعات پيچيده و استفاده از آنها در سوالات امتحان ارائه مي دهند.

 .

پس از پرداختن به بخش تئوري، كارگاه به بخش عملي مي رود كه به همان اندازه براي موفقيت دانش آموزان در كنكور بسيار مهم است. در اين بخش، دانش آموزان به مجموعه بزرگي از آزمون هاي آزمايشي كه براي شبيه سازي آزمون واقعي كنكور طراحي شده اند، دسترسي خواهند داشت. اين آزمون‌ها براي به چالش كشيدن دانش‌آموزان طراحي شده‌اند و به آنها كمك مي‌كند تا نقاط ضعف خود را شناسايي كنند تا بتوانند بر بهبود آنها تمركز كنند. دانش آموزان همچنين بازخورد دقيق و تجزيه و تحليل عملكرد خود را دريافت خواهند كرد كه مي تواند به آنها كمك كند استراتژي هاي مطالعه خود را مطابق با آن تنظيم كنند.

 .

علاوه بر اين، اين كارگاه همچنين شامل يك وبينار ويژه در مورد استراتژي هاي آزمون براي بخش زيست شناسي كنكور است. اين وبينار نكات و تكنيك هايي را در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد تا زمان خود را به طور موثر مديريت كنند و تحت فشار امتحان به سؤالات پاسخ صحيح دهند. همچنين اشتباهات رايجي كه دانش آموزان در كنكور مرتكب مي شوند و نحوه اجتناب از آنها را نيز پوشش مي دهد.

 .

برخي از وبينار هاي بارمان كنكور:

  • وبينار آموزش فيزيك مبحث تخمين مرتبهٔ بزرگي در فيزيك، توسط استاد حامد اسماعيل زاده
  • وبينار آموزش فيزيك فصل 4 دما و گرما، توسط استاد حامد اسماعيل زاده
  • وبينار آموزش رياضي دهم مبحث استقامت بودن سه نقطه، توسط استاد سعيد اسماعيل زاده
  • وبينار آموزش رياضي دهم مبحث احتمال و شانس، توسط استاد سعيد اسماعيل زاده
  • وبينار آموزش رياضي مبحث نمايش داده ها ، توسط استاد سعيد اسماعيل زاده

و بيش از صد ها وبينار ديگر در زمينه آموزش درس هاي كنكور... ( جهت شركت در وبينار ها تماس بگيريد )

 

به غير از مطالب مطالعه جامع و جلسات آنلاين، مربي بارمان محيط آموزشي حمايتي را نيز براي دانش آموزان فراهم مي كند. اساتيد ما هميشه در دسترس هستند تا به سوالات دانش آموزان پاسخ دهند و كمك بيشتري به آنها ارائه دهند. دانش آموزان همچنين مي توانند با همسالان خود تعامل داشته باشند و در بحث هاي گروهي شركت كنند تا درك خود را از موضوع افزايش دهند.

 .

در خاتمه، كارگاه زيست شناسي كنكور در آموزشگاه بارمان فرصتي عالي براي دانش آموزان است تا بتوانند مهارت هاي زيست شناسي خود را ارتقا دهند و شانس موفقيت خود را در آزمون كنكور افزايش دهند. اين يك برنامه كاملاً ساختاريافته و تعاملي است كه تمام جنبه هاي برنامه درسي زيست شناسي را پوشش مي دهد و تمرين و راهنمايي لازم را براي دانش آموزان فراهم مي كند. هدف ما كمك به دانشجويان براي رسيدن به روياهاي خود براي ورود به دانشگاه مورد نظرشان است و ما متعهد به حمايت از آنها در اين مسير هستيم. بنابراين، اگر دانش آموز كلاس يازدهمي هستيد كه براي كنكور آماده مي شود، فرصت عضويت در كارگاه آنلاين ما را از دست ندهيد و دانش زيست شناسي خود را تقويت كنيد!

 .

بارمان كنكور، همراه شما در تمام مراحل كنكور!

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور:

  • آموزش كنكور تضميني
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته فقه و حقوق
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته تاريخ اسلام
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته بيوتكنولوژي
  • آموزش خصوصي كنكور درس فيزيك پايه دوازدهم
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مطالعات خانواده

و صد ها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/18 ساعت: ۰۶ توسط:academy :